קידום אתרים בנהריה יקפיץ לך לקוחות חדשים

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

העיר הצפון מערבית אשר הוקמה לפני קום המדינה בשנת 1935, כוללת כ-60 אלף תושבים. לפי הלמ"ס (של תחילת שנת 2019) דו"ח האוכלוסייה לפי גילאים מראה כי הרוב המוחלט של האוכלוסייה נמצא בין גילאים 30-59 ובגילאי 65+, לאחר מכן בגילאי 20-29, והכי מעט בגילאי 0-19.

בנהריה קיימים אתרים ארכיאולוגיים אשר מושכים תושבים מכל רחבי הארץ. חלק מן האתרים הקדושים האלו הם: שרידי מקדש, שרידי כביש רומאי, הכנסייה הביזנטית, חורבת העתאים, תל נהריה, שדה הקברים בגבעת אוסישקין, בירכת סורסוק, וכו'.

קידום אתרים בנהריה זאת החלטה מצויינת בשל מיקומה בצפון הארץ המרוחק ואופייה.

קידום אתרים בנהריה מצריך הגדרת קהל יעד

כל פעילות שיווקית מתחילה בהבנה ואפיון של קהל היעד. בעיר יש התחזקות דתית גבוהה ולכן קהל דתי שרק גדל, ובמקביל מחוץ לעיר קיימים מספר לא קטן של כפרים אשר מכילים תושבים מהמגזר הערבי ומהמגזר הדרוזי.

מבחינת פעילות שיווקית אין שום הבדל לדת גזע ומין, חוץ מהפרדה בקהל היעד שלכם, בהתאם למוצרים/שירותים שהעסק שלכם מציע.

אם העסק שלכם רלוונטי ל2 המגזרים השונים, אז יש המלצה לתרגם את האתר ל-2 השפות המדוברות ביותר, והפעולה הזאת עלולה להגדיל משמעותית את זמן השהייה של הגולשים באתר, וכך גם את אחוז הגולשים שאכן הופכים ללקוחות.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

קידום אתרים בנהריה

איך עובד קידום אתר בנהריה

מישהו מחפש בגוגל את השירות שהעסק שלכם מציע, ואז מגיע לאתר שלכם ומשאיר פרטים / מבצע רכישה, די פשוט נכון? ועכשיו נוסיף גם דוגמה: בואו נניח ויש לכם עסק בנהריה בתחום של מזון מהיר ואתם מציעים "שווארמה".

אדם כלשהו יכול לחפש בגוגל "שווארמה בנהריה", גולש אחר עלול לחפש "פלאפל בנהריה" ומשום שהעסק שלכם מציע גם פלאפל, יכול להיות שתחליטו "לרוץ" גם על הביטוי הזה.

גולש אחר יכול לחפש "משלוח שווארמה בנהריה" וזה לקוח הרבה יותר חם שמעוניין לרכוש ממש כאן ועכשיו, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לוודא שאתם מופיעים בגוגל, ברגע הספציפי שבו הוא רעב וב"דודא" לשווארמה ומחפש משלוח בעיר.

הבנתם איזה מדהים זה עובד? אנחנו לא מגיעים אל הלקוח אלא הוא מגיע אלינו, ברגע שבו הוא הכי צריך אותנו.

קידום אתרים בנהריה

קידום אתרים בנהריה - והסביבה

פעילות השיווק יכולה להיות רלוונטית לא רק לתושבי העיר עצמה, אלא גם לכל היישובים השונים שמסביבה. ביניהם עברון, סער, בן עמי, רגבה, שבי ציון, גשר הזיו, נתיב השיירה, לוחמי הגטאות ועוד רבים נוספים, אשר מגדילים את קהל היעד של העסק שלכם.

כמה זה עולה? והאם זה ישתלם?

לפני שמתחילים קידום אתרים בנהריה, השלב הראשון הוא בכלל לוודא שיש לכם אתר מתפקד. בלי אתר זה בלתי אפשרי לבצע קידום אורגני בגוגל. זהו השלב הראשוני להעברת העסק שלכם לאונליין זה לפתוח אתר. במידה ואין אתר וצריך להקים אחד חדש.

לאחר שהוקם אתר אפשר להתחיל לקדם אותו תחת ביטויים שונים (כמו "שווארמה בנהריה"), קידום האתרים בצורה אורגנית במנוע החיפוש של גוגל מכיל הרבה מאוד משימות שונות, ולשיטת השיווק הזאת אשר נקראת SEO קיימים מעל ל-200 פרמטרים שונים שמשפרים את ציון האתר שלכם בגוגל, ועוזרים לדרג אתכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

ישנם שלבים שונים כמו מחקר ביטויי החיפושים הרלוונטיים ביותר, כתיבת עמודים רלוונטיים שיתחרו על הביטויים האלו, התאמת אלגוריתם לפי כמות החזרתיות של מילת המפתח בטקסט (ההמלצה של גוגל היא 3-5%), עיצוב פוסטים במערכת אתר הוורדפרס, ועוד.

לאחר מכן כבר תהיה כניסת גולשים לאתר ובשלב זה נרצה לבצע מיטוב ושיפור לקמפיין ולנתח את התנהגות הגולשים אשר ביקרו באתר, כדי לשפר את שיעור ההמרות והפיכתם ללקוחות.

נהריה מוקפת ביישובים נוספים

קידום אתרים בנהריה ופעילות השיווק יכולה להיות רלוונטית לא רק לתושבי העיר עצמה, אלא גם לכל היישובים השונים שמסביבה. ביניהם עברון, סער, בן עמי, רגבה, שבי ציון, גשר הזיו, נתיב השיירה, לוחמי הגטאות ועוד רבים נוספים, אשר מגדילים את קהל היעד של העסק שלכם ועשויים להשתמש גם אז בשירותים ובמוצרים שלכם.

קידום אתרים בנהריה

סיכום

המטרה שלנו בחברת דיגיטל סולושנס היא באמת לעזור לעסקים – אנחנו מאמינים שאם בעל העסק מרוויח, אנחנו מרוויחים.

כמובן שתתנהל שיחה מקצועית ובמהלכה נדבר על כל הנושאים האלו ועוד הרבה אחרים. אבל עכשיו זה השלב שבו אתם מקבלים החלטה – האם תוותרו ותצאו מהדף הזה ותמשיכו עם העסק שלכם בדיוק כפי שהוא היה לפני כן, או שתבחרו להשאיר פרטים ולהמשיך לשמוע על אפשרויות מינוף חדשות אשר יכולות להכפיל ולשלש את כמות הלקוחות שאתם מקבלים בכל יום. בשביל להרוויח צריך להשקיע, האם העסק שלך ישקיע בשיווק?

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים