קידום אתרים בעכו

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

אין ישראלי שלא מכיר את העיר עכו, אשר שוכנת במחוז הצפון בישראל, וכוללת כ-60 אלף תושבים. קידום אתרים בעכו מיועד לא רק לתושבי העיר אלא גם לערים והכפרים הסובבים, אשר צורכים שירותים בעיר עכו.

בעיר העתיקה והיפייפיה הזאת קיים "מפרץ עכו", אשר מגדיל את תנועת האנשים והלקוחות בעיר. זאת אחת מערי הנמל העתיקות ביותר בעולם, אשר הגיעה לשיאה במהלך המאה ה-13, אז כשהייתה בירת ממלכת ירושליים, ואכן בשנת 2001 העיר עכו קיבלה הכרזה רשמית בתור אתר מורשת עולמית.

עכו היא עיר פנטסטית לצמיחה והתפתחות של העסק ושיווק דיגיטלי עם חברה בעלת ותק ומקצועיות כמו של Digital Solutions (פתרונות דיגיטליים) ואנחנו מאוד ממליצים על קידום אתרים בעכו.

מה זה קידום אתרים בעכו? איך בכלל גוגל עובד?

גוגל עובד בצורת שיווק הנקראת "Pull" (כלומר "משיכה"), בגוגל אנשים מחפשים משהו בתוצאות החיפוש ומגיעים אליך. כלומר אין צורך "למכור" ו"לדחוף" ללקוח את המוצר או השירות שלך, אלא הלקוח מחפש אותך ומגיע אליך, וכל מה שנותר לך לעשות – זה להיות שם (בגוגל).

יתרון נוסף לקידום בגוגל, זה טיימינג. בגוגל אנחנו לא נגיע ללקוח רנדומאלי כשהוא עסוק אלא ממש ברגע הנכון ביותר, שבו הלקוח שלנו ממש צריך אותנו. 

ניקח דוגמה של מצב חירום "פיצוץ בצנרת", במקרה כזה אדם מסויים נתקל בבעיה דחופה, והוא יחפש משפט כלשהו בגוגל, ואז ככל הנראה יצור קשר עם התוצאה הראשונה או השניה. כל מה שבעל העסק היה צריך לעשות, זה להיות שם.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מה הצעדים לביצוע שיווק אורגני בעכו?

קידום אתרים בעכו כולל בתוכו הרבה מאוד פעולות שונות, אשר נכללות תחת קטגוריות: בניית אתר, מחקר ביטויים, כתיבת מאמרים, ולבסוף לינקים חיצוניים. ונשמח להסביר קצת על כל אחד מהשלבים.

בניית אתר: בלי אתר אין אפשרות להופיע בגוגל באופן משמעותי, ולכן בשלב הראשוני אנחנו נבדוק האם יש אתר? על איזו מערכת הוא בנוי? (וורדפרס? אלמנטור?) האם האתר תקין? מאובטח? מהיר? ידידותי לצפייה ושימוש באמצעות מובייל? האם הקישורים הפנימיים תקינים? וכו'…

מחקר ביטויים: בשלב זה נבדוק מה אנחנו מחפשים בתחום העסק שלך. לדוגמה: אם העסק שלך הוא "חנות אופניים", אז אנחנו נרצה לבדוק האם אנשים מחפשים בגוגל יותר "תיקון פנצ'ר" או "אופניים יד שניה בעכו" או "אופניים גלגלי עזר לילדים".

בסוף שלב זה אנחנו נדע מה אנשים מחפשים הכי הרבה, וגם נוכל לעזור לך לדעת איזה מוצר / שירות שלך מקבל הכי הרבה ביקוש ברשת.

קידום אתרים בעכו

כתיבת מאמרים: לאחר שהתייעצנו עם בעל העסק, והחלטנו ביחד על מילות המפתח שאנחנו נרוץ עליהם בקמפיין שיווק שלנו, השלב הבא יהיה כתיבת מאמרי תוכן. בכל מאמר נבחר מילת מפתח אידיאלית לקידום, ונשלב אותה בכותרת הראשית ובכותרות משנה, ובנוסף ניתן ערך מוסיף לגולשים כדי שירצו ליצור קשר עם בעל העסק.

בשלב זה נתייעץ עם בעל העסק האם יעדיף לכתוב את התוכן בעצמו וכך לנצל את הידע הרב שצבר בתחום, או שמא יעדיף שאנחנו נכתוב את התוכן בעצמנו. כמובן שכל עסק הוא שונה, וגם כל ביטוי חיפוש הוא שונה, ולכן יהיו אסטרטגיות מאמרים אשר נרחיב עליהן רק בהמשך כשזה יהיה רלוונטי. קידום אתרים בעכו או בכל מקום אחר מתבסס על תוכן שיווקי.

ניתוח התנהגות גולשים: בשלב זה, כשגולשים מחפשים עסק בגוגל הם יתחילו למצוא אותך, ואנחנו נרצה לייעל ולשפר את התהליך, באמצעות מערכות שונות. נוכל ממש להסתכל על התנהגות הגולשים בתוך האתר שלך – האם הם התקשרו? האם הם לחצו על הכפתור? האם הם צפו עד סוף הוידאו? מילאו פרטים?

ננסה לשנות דברים באתר בהתאם, ולכן לדוגמה אם גולשים השקיעו יותר זמן באיזור ספציפי – נוסיף שם כפתור הנעה לפעולה ליצירת קשר, וכך נמנף יותר ויותר גולשים מבקרים באתר, ונמיר יותר מהם ללקוחות.

לינקים חיצוניים: זהו השלב האחרון והמתמשך בכל קידום אורגני, ובשלב זה אנחנו ניצור קשר עם מנהלי אתרים אחרים בתחום שלנו, ונדאג להשיג לינקים מחוץ לאתר אשר מפנים לינק לאתר הלקוח, מה שמחזק את דירוג האתר בגוגל.

מה המחירים של קידום אתרים בעכו?

כמו שאמרנו בתחילת מאמר זה, קידום אתרים בעכו כולל משימות שונות ומגוונות, וכולל שעות עבודה רבות אשר מתפרסות למשך כל ימי החודש.

לרוב חברות קידום האתרים קיים חוזה של 12 חודשים, אולם לפעמים החוזה גמיש יותר ועם התחייבות של 6 חודשים בלבד. מדובר בהחלטה אסטרטגית משמעותית לעסק שלך, אשר תשפיע על "האם העסק שלך קיים באינטרנט, או לא".

בשיא הכנות – קידום אתרים אורגני זה לא זול, וזה לוקח זמן, אבל עם הזמן ההוצאות יפחתו ויקטנו, ובעל העסק ירוויח יותר ויותר כסף, בפחות הוצאה ופחות השקעה. כחלק ממסע הלקוח בחברת השיווק המקצועית Digital Solutions, אנחנו ניתן לך הצעת מחיר סופית לאחר שיחה ראשונית.

כדי שנוכל לתת הצעה מחיר אנחנו נצטרך לדעת: האם בנוי אתר? אם כן, האם הוא תקין? כמה תוכן ומדיה קיימים? כמה ביטויי חיפוש נחליט לקדם? וכמובן מהי הערכת שעות העבודה החודשית שאנחנו מעריכים לפעילות השיווק. על כל זאת ועוד נדבר ונרחיב במהלך הפגישה עם הלקוח.

קידום אתרים בעכו - האם זה רלוונטי עבורך?

כל עסק שונה, ומצריך אסטרטגיות קידום שונות בהתאם לכל ביטוי, בין אם מדובר בקידום אתר בעכו או בכל מקום אחר.

לדוגמה יש ביטויים יותר "חמים" כמו "במבצע" / "לרכישה" וכו', ויש ביטויים חלשים יותר שדורשים יותר ערך והשקעה, כמו "המלצות", או "איך עובד" וכו'… ולכן כדי לדעת איזו אסטרטגיה שיווקית להציע לאיזה עסק, אנחנו נצטרך לדעת את הפרטים הבאים:

1. האם העסק הכניס יותר כסף מאשר הוציא בשנה האחרונה?

2. האם העסק דורש לקוחות חדשים במהירות האפשרות בעלות גבוהה? או שיש עדיפות לטווח ארוך עם חיסכון?

3. האם העסק יצליח לקבל כמות גבוהה של לקוחות חדשים או שעלול להיווצר לחץ על בית העסק?

כרגע לא צריך לענות על השאלות הללו, נדבר על כך במהלך הפגישה. כל מה שנשאר כרגע, זה להשאיר פרטים בדרך לקידום אתרים בעכו.

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים