המפתח לקידום אתרי נדל"ן מוצלח

המפתח לקידום אתרי נדל_ן מוצלח

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

שוק הנדל"ן הוא אחד מאפיקי ההשקעה הנפוצים בעולם. תוסיפו לכך את העובדה שבארץ מחירי הנדל"ן רק עולים… ותקבלו מתכון מנצח לכך שזהו אחד מהתחומים עם הכי הרבה ביקוש ותחרות.

הרבה כסף מושקע בתחום הנדל"ן ובעלי מקצוע שונים מנסים לבסס את מעמדם כמומחים מקצועיים ואמינים בתחומם. אז בין אם אתם מתווכי דירות, יזמים, או קבלני שיפוצים. אתם וודאי מחפשים לבסס את שמכם בתחום, לבנות מוניטין בכל תחום זו עבודה לא פשוטה.

לבנות מוניטין בתחום רווי מתחרים זו עבודה עוד יותר קשה לכן, כל בעל מקצוע בתחום הנדלן מבין שאתר אינטרנט טוב שמייצג את העסק שלו זה דבר חשוב על מנת לשמור על תנועה של לקוחות.

בואו נכיר כמה מהאסטרטגיות שחשוב להשתמש בהם כשפונים לקידום אתרי נדלן:

מחקר של מילות מפתח

הטמעת מילות מפתח בתוכן האתר שלנו עוזר למנועי החיפוש לכוון את קהל היעד הרלוונטי לאתר שלנו. כאמור שוק הנדל"ן מלא בבעלי מקצוע המתמחים בסוגי שירותים שונים, ממתווכי דירות ועד לעורכי דין. כל בעל מקצוע מציע סוג שירות שונה ועל כן קהל היעד שלו שונה.

לכן מחקר ממוקד ומדויק של מילות מפתח ושימוש של מילות מפתח הרלוונטיות לשירות שאתה מציע הוא חלק חשוב באסטרטגיית קידום אתרי נדל"ן.

הסיבה השנייה שבגללה מחקר מילות מפתח ממוקד ומדויק הוא חשוב בקידום אתרי נדל"ן, זה בגלל ששוק הנדל"ן הוא תחום אשר משתנה מאוד מרחוב לרחוב, משכונה לשכונה. בעוד שבתחומים אחרים מיקוד קהל היעד יכול להיות רלוונטי ברמת העיר. בנדל"ן המיקוד צריך להיות ממוקד יותר, לעיתים ממש לרמת הרחוב. זוהי סיבה נוספת לכך שמחקר מילות מפתח ממוקד ומדויק הוא קריטי בקידום אתרי נדל"ן.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

שימוש בתוכן מקורי

יצירת תוכן מקורי באתר שלנו היא חיונית מאוד בקידום אתרי נדל"ן וזאת מכיוון שתוכן מקורי עוזר לבסס אמינות וסמכות בקרב המבקרים באתר שלנו. בנוסף, מנועי החיפוש יודעים להעריך תוכן מקורי ולכן הם מדרגים גבוה יותר אתרים בעלי תוכן מקורי. תוכן מקורי עוזר לבדל אותנו מהמתחרים שלנו ולפתח לעסק שלנו זהות.

על ידי אספקת מידע רענן ותובנות על מגמות שוק, מדריכי שכונות, תיאורי נכסים ופוסטים אינפורמטיביים, אנחנו יכולים ליצור תוכן מקורי שמשלב את ראיית העולם שלנו ומשקף את המומחיות והניסיון שלנו.

אלו הסיבות- מדוע תוכן מקורי הוא עוד חלק מרכזי באסטרטגיית קידום אתרי נדל"ן.

קידום אתרי נדלן - שימוש בתוכן מקורי

שימוש במטא תגים

מטא תגים הם קטעי קוד המספקים מידע על אתר למנועי החיפוש ודרכם יכולים לשייך מנועי החיפוש את התוצאות הרלוונטיות לחיפושים של הגולשים.

המטא תגים עוזרים למנועי החיפוש בעצם להבין את התוכן וההקשר של התוכן באתר, משפיעים על הנראות שלו במנועי החיפוש ובדפי התוצאות ועוזרים למנועי החיפוש לקשר בין התוכן באתר לקהל היעד הרלוונטי.

בקידום אתרים ובקידום אתרי נדל"ן בפרט האופטימיזציה של המטא תגים היא חשובה ביותר. היא
משפרת את נראות האתר, מביאה תנועה ומבקרים חדשים לאתר ומשפרת את חוויית המשתמש באתר.

כל אלה פרמטרים לקידום אתרי נדל"ן באופן מוצלח. בנוסף, בקידום אתרי נדל"ן, למטא תגים יש אפילו חשיבות גבוהה יותר וזאת מכיוון שבחיפושי נדל"ן במנועי החיפוש מתבצעים המון חיפושים ייחודיים, כאלו שלא מופיעים בהשלמות האוטומטיות ולכן הגיוון של המטא תגים הוא חשוב אף יותר בקידום אתרי נדל"ן.

קידום אתרי נדלן - מטא תגים

התאמה למכשירים הניידים

אתרי נדל"ן מתאפיינים בהרבה מידע, הם מכילים לרוב רישומי נכסים, תמונות ברזולוציה גבוהה, תיאורים מפורטים ומפות אינטראקטיביות. התאמת מידע מסוג זה למכשירים הניידים תוך שמירה על מהירות טעינת האתר יכולה להיות מאתגרת, מחשבים נייחים יכולים לעבד בקלות ובמהירות יחסית אתרים עם מידע מסוג זה.

מה שלא בהכרח יכולים לבצע ביעילות במהירות מכשירים ניידים. הקושי בקידום אתרי נדל"ן הוא בהתאמת האתר למכשירים הניידים.

בנוסף לאתרים במחשב נייח יש גדלים ורזולוציות שונות של המסך לעומת המכשירים הניידים, על מנת להבטיח שפריסת האתר תתאים גם לגודל המסך של המכשירים הניידים יש להתייחס לגדלי הגופנים, קנה המידה של התמונות ומיקום האלמנטים.

זאת על מנת לספק חווית גלישה חלקה ומהירה אשר נראית טוב מבחינה ויזואלית.

התאמת תוכן האתר למחשבים ומכשירים בגדלים שונים עם כוחות עיבוד שונים תוך שמירה על זמני טעינה מהירים, עיצוב נכון, וזמני טעינה מהירים יכולה להיות משימה מאתגרת, אך זוהי משימה חשובה בקידום אתרי נדל"ן שכן רבים מן המבקרים באתר יגיעו מהמכשירים הניידים.

קישורים חכמים

קישורים חכמים בתוך האתר תורמים לחוויית משתמש חיובית יותר ולכן הם מרכיב חשוב באסטרטגיית קידום אתרי נדל"ן.

השימוש בקישורים חכמים באתר מאפשר למשתמשים לנווט בקלות וביעילות בין המידע באתר ומאפשר ליצור מסלולים לוגיים דרך חלקים שונים באתר כגון מידע על שכונות, רישומי נכסים, בלוג וטפסים להשארת פרטים וליצירת קשר. קישורים חכמים גם תורמים לחוויית המשתמש באתר אך הם גם מגדילים את הסיכויים לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.

יישום נכון של קישורים חכמים באתר הוא חשוב בקידום אתרי נדל"ן, על ידי שימוש בקישורים חכמים אנחנו גם מספקים חוויית משתמש טובה יותר, גם מעודדים את החיפוש באתר וגם מקדמים את האתר בדירוג במנועי החיפוש. 

קידום אתרי נדלן בעזרת קישורים חכמים

שימוש בטפסים באתר

שימוש נכון בטפסים ליצירת קשר באתר, הוא חשוב בתהליך קידום אתרי נדל"ן. חשוב למקם את הטפסים ליצירת קשר במקום בולט אך לצמצם את השדות הנדרשים למילוי. שכן הרבה מבקרים באתר, בעיקר כאלו שמגיעים מהמכשירים הניידים. נמנעים ממילוי טפסים ארוכים. חשוב לציין מספר טלפון ליצירת קשר ליד הטופס. מבקרים רבים באתר יעדיפו להתקשר, לשאול שאלות ולקבל את המידע בשיחת טלפון.


סקרנו מספר אסטרטגיות SEO לקידום אתרי נדלן במנועי החיפוש:

– תוכן מקורי 

– מחקר מדויק של מילות מפתח

– אופטימיזציה לאתר

קידום אתרי נדלן דרך שימוש בSEO זה ללא ספק אחד מהאסטרטגיות המרכזיות בתהליך, אך ישנו ערוץ נוספת שאותו חשוב שניקח בחשבון כחלק מהאסטרטגיה שלנו לקידום אתרי נדל"ן. הרשתות החברתיות הם פלטפורמות מעולות לשיווק ולקידום אתרים באופן כללי, מינוף הערוצים האלה להרחבת הנוכחות והחשיפה שלנו יכולה לעזור להביא הרבה תנועה של מבקרים ולקוחות חדשים לאתר שלנו.

הבנה של קהל היעד שלנו היא מהותית על מנת להבין את הפלטפורמות המתאימות להתחלת הקמפיין שלנו. פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין. כל אחת מהרשתות החברתיות האלה מהווה נוכחות שונה וצברה פופולאריות שונה בקרב קהלים שונים.

יצירת חשבון עסקי וביצע של אופטימיזציה לחשבון, עם אלמנטים חזותיים מושכים, תיאורים מרתקים וקישור לאתר הם התחלה טובה. תוכן מקורי ורלוונטי משחק תפקיד מרכזי גם ברשתות החברתיות. פרסום של תוכן רלוונטי בחשבון העסקי באופן עקבי הוא אלמנט חשוב להצלחת הפרופיל העסקי שלנו ברשת החברתית.

עדכוני שוק, חדשות בתעשייה, תמונות, סרטונים, פוסטים אינפורמטיביים הם סוגי התכנים שאנו מחפשים להעלות באופן עקבי לפרופיל העסקי שלנו על מנת לבנות אמינות בנוגע למומחיות שלנו בקרב הקוראים. לעודד אינטראקציה עם הקוראים זהו עוד אלמנט חשוב, הצגת שאלות ועריכת סקרים היא דרך טובה לעשות זאת.

בניית קהילה דרך הרשתות החברתיות היא דרך מעולה להגיע לקהל רחב יותר. זה דורש השקעה ביצירת קשר עם העוקבים- על ידי תגובה מיידית לתגובות בפוסטים וגם הודעות ופניות פרטיות. שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים בתעשייה, משפיעני רשת וארגוני נדל"ן היא דרך מעולה להיחשף לקהל חדש.

פרסום ממומן ברשתות החברתיות היא דרך נוספת להגיע לקהל היעד שלנו. שימוש במודעות ממוקדות לקהלים מבוססי תחומי עניין, דמוגרפיה ומיקום על ידי שימוש של פורמטים שונים כמו מודעות קרוסלה ומודעות וידאו. יצירה של מסעות פרסום על מנת למשוך את תשומת הלב של הקהל שלנו דרך הרשתות החברתיות.

חשוב לעקוב ולנתח את התוצאות של מסעות הפרסום שלנו ברשתות החברתיות. ניתן לעשות זאת על ידי כלי ניתוח מובנים או על ידי פלטפורמות צד שלישי. הסקת מסקנות והפקת תובנות ממסעות הפרסום שלנו ברשתות החברתיות היא הדרך שלנו להתייעל ולהגיע לכמה שיותר אנשים.

 מיליארדים של אנשים ברחבי העולם משתמשים נמצאים ברשתות החברתיות על בסיס יומי, צורכים מידע ותוכן שיווקי. הנוכחות המקוונת שלנו בפלטפורמות אלו היא מרכיב חשוב באסטרטגיית קידום אתרי נדל"ן.

קידום אתרי נדלן במדיה חברתית
שיווק וקידום אתרי נדל"ן במדיה חברתית

שיווק בדוא"ל

כלי נוסף רב עוצמה בקידום אתרי נדל"ן הוא השימוש בדוא"ל. על ידי רשימת תפוצה אנו יכולים להגיע לתיבות הדוא"ל האישיות של קהל היעד שלנו, לטפח לידים ולהניע המרות לאתר שלנו.

על מנת לעשות זאת בצורה הנכונה והטובה ביותר, ראשית יש לחלק את הלידים שלנו לקבוצות על סמך תחומי העניין שלהם, ההעדפות שלהם והיכן הם נמצאים במסע הקנייה שלהם. על ידי כך ניתן לספק להם תוכן ממוקד שמתאים לכל קבוצה.

התאמה אישית של המיילים על ידי פנייה בשמות האישיים ויצירת תוכן מותאם אישית, היא דרך טובה ליצירת קשר משמעותי עם הקורא מה שמגביר את המעורבות. תוכן הוא עניין מרכזי בכתיבת מיילים. חשוב ליצור תוכן מקורי ורלוונטי אשר ייתן ערך לקוראים שלנו ויבסס את האמינות שלנו כמומחים, בקרב הקוראים שלנו.

שלב קריאה לפעולה, ברור ומשכנע אשר מעודד את הקוראים שלנו לבקש מידע נוסף. על מנת להבטיח עקביות ולעורר מעורבות, כדאי להגדיר מסעות פרסום אוטומטיים עם סדרה של מיילים שישלחו בהפרשי זמן קצובים.

לבסוף, מעקב אחר התוצאות של מסעות הפרסום. מעקב אחר שיעורי הפתיחה, שיעורי קליקים והמרות יכול לספק לנו תובנות חשובות לגבי מה עובד ומה לא וכיצד להשתפר. קידום אתרי נדל"ן הוא תהליך אשר דורש סבלנות עקביות והתמדה מעל הכל. אמינות ומוניטין בעולם הנדלן הוא ערך חשוב שיש לבנות לאורך זמן.

שלושה ערוצים מרכזיים שעומדים בפנינו הם – מנועי החיפוש, רשתות חברתיות והדוא"ל.

יצירה של תוכן מקורי בעל ערך באופן עקבי ובצורה שמותאמת לקהל היעד שלנו ולסוג השירות שלנו היא הדרך לבסס את האמינות ולבנות את המוניטין שלנו כגורמים מקצועיים בתעשייה, שוק הנדל"ן רווי במתחרים ובאנשי מקצוע מכל הסוגים והמינים.

התחרות קשה אך זהו שוק שלא מפסיק להתפתח ובעצם מספק לאנשים את אחד מהצרכים הבסיסיים שהוא- הצורך במגורים, שהוא באיזשהו אופן הצורך בביטחון. ועל כן זהו שוק עם פוטנציאל בלתי נגמר של אפשרויות. תהליך נכון של קידום אתרי נדל"ן דורש השתפרות עצמית, מעקב והסקת מסקנות ותובנות במהלך הדרך באופן תמידי. האסטרטגיות שהצגנו בפניכם במאמר מסקרות באופן מקיף את העקרונות והדרכים לביצוע של קידום אתרי נדל"ן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים