קידום חנויות באינטרנט להזנקת המכירות אונליין

קידום חנויות באינטרנט להזנקת המכירות אונליין

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

כל חנות רוצה למכור את מוצריה, ולכן אין היא מתנגדת לתנועת רגליים – או בעגה המקצועית: לטראפיק (תנועה). כשיש לנו יותר תנועה, יש יותר אנשים שרואים את מה שאנחנו מוכרים. כמובן, לאחר שאנחנו מביאים אותם לחנות, עלינו לעשות דברים נכונה על מנת לקדם את רגע הרכישה. 

קידום חנויות באינטרנט כולל הן את הבאת הגולשים לחנות האינטרנטית, והן את האסטרטגיות לקידום לרגע המכירה. בכתבה זו כללנו כמה דרכים שונות לחשוב על קידום חנויות באינטרנט. ניתן להרהר בהן ולראות אם משהו מהן מתאימה.

מה הוא קידום חנויות באינטרנט?

קידום חנויות באינטרנט הוא תחום הידע, המכיל טקטיקות שונות להגברת תנועה לאתר והגברת אחוזי המרה. במילים אחרות, יצירת לקוחות משלמים וטיפוח הנאמנות בקרבם לאחר שלב הרכישה. 

אסטרטגיה הוליסטית של קידום חנויות באינטרנט מתרכזת בטקטיקות הנוגעות לאתר שלך, ובמה שקורה מחוצה לו. אסטרטגיות שכאלו יסייעו לך לחשוף אנשים למותג שלך, להעצים אמון בינך לבין לקוחותייך וזאת מתוך שאיפה להגדיל את המכירות בחנות האינטרנטית.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

קידום חנויות באינטרנט כדרך אופטימיזציה למנועי חיפוש?

דרך פופולארית אחת לבצע קידום חנויות באינטרנט היא כדרך אופטימיזציה למנועי חיפוש. המטרה בכך, היא לקדם את החנות לעשרת התוצאות הראשונות במנועי חיפוש עיקריים ופופולאריים. דוגמת גוגל, yahoo ובינג. ובכך, למשוך יותר גולשים לאתר כדרך קידום אורגני (לא ממומן). 

ישנו אתר שבדק ומצא כי התוצאה הראשונה בגוגל תקבל פי 10 יותר סיכוי לזכות בקליק מאשר התוצאה העשירית.

יש לא מעט דרכים להשקיע אופטימיזציית מנועי החיפוש שלך:

  1. לערוך מחקר מילות מפתח כדי למצוא את מילות המפתח המתאימות ולכלול אותן בתכנים שלך, בקישורים עצמם, בתיאורי המוצר ובפוסטים בבלוג.
  2. למטב את מבנה האתר על מנת לייצר חווית משתמש נהדרת ומתאימה.
  3. ליצור לינקים שיפנו חזרה אל האתר ממקורות איכותיים "וסמכותיים"

 

מי שעושה זאת טוב, יכול לגלות שלפתע האתר שלו מדורג יותר ויותר עבור ביטויים חשובים הקשורים למוצרים בחנות שלו. כך שזה יכול להיות מאוד אפקטיבי עבור קידום חנויות באינטרנט. ממבט ראשון, הנושא יכול להיראות מאיים, מורכב ומאתגר – ועם זאת, אפשר להיעזר בבעלי מקצוע שמבינים בזה, או פשוט ללמוד זאת צעד אחר צעד.

הצצה לאתרים שבנינו

צביה וקוסמטיקה - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

צביה וקוסמטיקה

Lead Marketing Template With Mockups Instagram Post (1)

Elegantoys

הקמת אתר אינטרנט - Republic Footwear

Republic Footwear

הצג עוד

קידום חנויות באינטרנט כדרך שיווק משפיענים?

דרך אחרת לבצע קידום חנויות באינטרנט היא לרתום את המשפיענים לקידום החנות. מדובר בדרך די חכמה להאיץ את הקידום של החנות שלך ברשת. מדובר בדרך להגיע לקהלים חדשים וגם ישנים, לייצר מודעות למותג ולעבוד עם משפיענים יוצרי תוכן על מנת לקדם מכירות לחנות. 

משפיענים יכולים להיות אנשים מוכרים ברחבי הרשת, אשר יעבדו כמעין שגרירים למותג שלך. כל שצריך זה לעניין אותם ולתת להם תמורה הולמת למאמציהם. תמורה כספית ו/או ערכית בהתאם למה שמעניין אותם. ניתן לעשות שיווק משפיענים למען קידום חנויות באינטרנט ביוטיוב, בטיקטוק, בפייסבוק, בסנאפצ'ט, בטוויץ' ובמקומות אחרים שאפילו לא ציינו. 

מדובר בדרך יעילה למציאת לקוחות מתאימים לחנות שלך, בהינתן שהקהל של המשפיען אכן מכיל כאלה. יש שיגידו שניתן לקצר כך משמעותית את מסע הלקוח – כלומר, לקדם את הלקוח האידיאלי קדימה, מהר יותר, לרגע המכירה.

דו"ח מכירות לדוגמא מתוך WooCommerce (אתר בתחום האופנה)

דרך נוספת לבצע קידום חנויות באינטרנט היא כדרך מכירה בשווקים גדולים יותר. מה זה אומר? ובכן, מי ששם את המוצרים שלו באמזון ובאיביי, שם את מרכולתו במקומות שמבקרים בהם הרבה אנשים. 

יש לקוחות שתרים אחר עסקאות חדשות ומוצרים חדשים, כך שיכול להיות שזה יהיה רעיון טוב להניח להם מול העיניים את הסחורה הייחודית שלך – אם היא ייחודית ורבת ערך. וגם אם לא, יכול להיות שהיא תירכש בקלי קלות לאור כך שאנשים רגילים לרכוש משהו כמותה ממקומות נוספים.

לא צריך לשים את כל המוצרים שלך בשווקים הללו. ניתן לשים רק חלק מהם, אולי כדי לשפר מכירות, אולי כדי לעורר מודעות לשם המותג, וכן הלאה. זו גם דרך לעורר תנועה ועל כן יכולה להתאים כמעין קידום חנויות באינטרנט גם אם בעקיפין (כדרך הגדלת מודעות למותג שלפתע מופיע בשווקים הגדולים), וגם אם רק עבור המוצרים הספציפיים שבחרת להעמיד למכירה בשווקים הגדולים. 

ניתן להעמיד למכירה את המוצרים הפופולאריים, לתת חווית לקוח נהדרת למי שמקבל אותם ולכלול, לדוגמה, קטלוג של מוצרים נוספים והפנייה לאתר החנות. לרבות פרומו פרסומי הכולל מבצע או ערך מוסף למי שבוחר להיכנס לאתר החנות ואף להירשם לדיוורים.

הצצה לאתרים שבנינו

Untitled design (14)

Comsee אופטיקה

Untitled design (10)

קפה תמתי

הצג עוד

קידום חנויות באינטרנט כדרך שימוש באפליקציית טיקטוק?

קידום חנויות באינטרנט עם טיקטוק? יש שיגידו שזה בהחלט אפשרי. ישנם אנשים שאומרים שזה צריך להיות חלק בסיסי מאסטרטגיית השיווק. לאור כך שיש בטיקטוק למעלה ממיליארד משתתפים פעילים ויותר מ-173 מיליוני התקנות (ראשונות) של האפליקציה ברבעון האחרון של שנת 2021. כלומר, יש תנועה באפליקציה הזאת. 

ועם זאת, זה מאוד דורש לדייק את קהל היעד שלך. שכן, לא כל המיליארד יתעניינו או יבינו בקטע של החנות שלך, או יבינו את השפה בה המוצרים שלך כתובים. כך שטיקטוק איננה בהכרח הכתובת עבורך. אך אם כן, אפשר לשקול מה אפשר לעשות שם על מנת לבצע קידום חנויות באינטרנט.

כלל האצבע, הוא לפרסם תוכן מקורי, לא מעובד ואכן אותנטי – על מנת לקבל יותר חשיפה ומעורבות. כלומר, יש שיגידו שתוכן שכזה יעבוד טוב יותר מתוכן ערוך להלכה, כמו זה שרואים באינסטגרם. 

לטיקטוק יש כמה דברים שהופכים אותו לשונה:

1. האלגוריתם של טיקטוק מתעדף תוכן מיוצרים שמעולם לא ראית קודם
2. לטיקטוק פונקציה של דיסקוברי, כלומר, פונקציה שנועדה לסרטונים בו להפוך לוויראליים – לא משנה כמה עוקבים יש ליוצר שלהם.

הצצה לאתרים שבנינו

זומבה עם גיתית - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

זומבה עם גיתית

Lead Marketing Template With Mockups Instagram Post

Valknut Horde Fashion

הצג עוד

קידום חנויות באינטרנט כדרך קמפייני PPC?

וכמובן, דרך נהדרת, פרקטית ויעילה לבצע קידום חנויות באינטרנט היא כדרך קמפייני PPC. PPC משמעו, שלם פר לחיצה. מדובר במודל פרסומי מקוון, שיכול להתאים לחנויות גדולות וקטנות. במסגרתו, משלמים רק על הקליקים שנספרו לטובת המודעה. 

כל פרסום שכזה מלווה בנתונים מדידים, וקל להגדיל או להקטין אותו כפי שרוצים. מי שעושה זאת טוב יכול לראות תשואה טובה על ההשקעה. 

אפשר למצוא מודעות PPC במנועי חיפוש, אתרים של מדיה חברתית, ואפילו אתרים רגילים. מדובר בסוג פרסום שיכול לעבוד טוב לחנויות מקוונות באם הוא מטרגט אנשים שכבר מוכנים לקנות בכל מקרה ורק מחפשים מקום מתאים. כלומר, יש להם כוונת קנייה חזקה.

יש לא מעט פלטפורמות להריץ עליהן קמפייני PPC למען קידום חנויות באינטרנט. פייסבוק וגוגל הינן דוגמאות לשתיים מהן. כדי לראות איך זה נראה, ניתן לגגל "מגפיים למכירה", ולראות מה עולה כפרסומת. 

זו הפלטפורמה הפרסומית של גוגל, אשר מציגה פרסומות PPC למען קידום חנויות באינטרנט. מודעות פייסבוק, לעומת זאת – לא יופיעו בגוגל, אלא בפייסבוק ובאינסטגרם (בהתאם למיקומים שהוגדרו בקמפיין).

אחד מהיתרונות הגדולים בקמפייני PPC, הוא אפשרות להתמקד על קהל יעד מאוד ספציפי, ולהגיש לו ישירות את ההצעה, או מה שמוצע בחנות האינטרנטית שלך. 

זאת בניגוד לקידום אורגני, אשר צומח אורגנית עם הזמן – מודעת PPC יכולה להגיע ישירות ללקוח האידיאלי מבלי לחכות "שגוגל יאנדקס", אלא באופן זריז יותר, במנגנון הממומן של הפלטפורמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים