שירותי קידום אתרים לתזרים לידים שוטף לעסק

שירותי קידום אתרים לתזרים לידים שוטף לעסק

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

האם שירותי קידום אתרים אורגניים עדיפים מקידום ממומן? ובכן, לא בהכרח, וזה מאוד תלוי מה אדם מחפש. ועם זאת, כשמבינים את ההבדל, היתרונות היחסיים של כל אפשרות יכולים להבהיר איזו מהן יכולה להתאים לאיזה מצב. ההבדל העיקרי בין קידום אורגני לממומן, הוא העלות. קידום אורגני לא עולה דבר, מלבד הזמן, האנרגיה והמשאבים להפקת התוכן (לרבות לשלם לכותבי תוכן), כאשר קידום מומן עולה כסף על מנת להציגו.

מה ייחודי בתמחורם של שירותי קידום אתרים אורגני?

שירותי קידום אתרים אורגני לא עולים דבר. כלומר, העלות היא על השירות שמקבלים מצד שלישי. אך אין באמת תקציב פרסום במסגרת קידום אורגני, שכן אין עלות באנדקוס אתר בגוגל או קידום האתר בתוצאות החיפוש.

בנוסף, לא צריך לשלם דבר על מנת שהתוכן יופיע במנוע החיפוש של גוגל. זאת, לעומת קידום ממומן אשר כן מצריך תשלום בהתאמה להצגת הקישור בתוצאות החיפוש. אחד מאספקטי ההשקעה הניכרים במסגרת קידום אורגני, הוא הזמן.

כלומר, יש להשקיע זמן וליצור תכנים רלוונטיים, על מנת לאפשר לאתר להתקדם בתוצאות החיפוש. כאמור, עם הזמן. גם אם ניתן להשקיע כסף על מנת לשאוף ולשפר תוצאות (בקורסים של קידום אתרים, ו/או על שירותי קידום אתרים), אין דרישה מקדימה לשלם משהו על מנת לקדם משהו באופן אורגני, לפחות לא מול גוגל.

לאור כך שלא באמת צריך לשלם משהו על מנת שקידום אורגני יעבוד, או פשוט יצא לדרך, ניתן להגיד כי התשואה על ההשקעה יכולה להיות די מעניינת. כמובן, ישנה השקעת זמן, תשומת לב וכו', כמו גם אולי השקעה במסגרת שירותי קידום אתרים, וכן הלאה.

לא ברור כיצד ניתן למדוד את התשואה על ההשקעה בקידום אורגני, ועם זאת, אם נדמה שיש כמות מרובה של אנשים שבאים לאתר, מתרשמים מן הכתוב ונמצאים במגע עם העסק, יכול להיות שזה מבשר טובות על הקידום האורגני הקיים.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מהי ההשפעה המצטברת של שירותי קידום אתרים אורגני?

יתרון נוסף שיש לקידום אורגני, גם במסגרת שירותי קידום אתרים, הוא ההשפעה המצטברת. במילים אחרות, ככל שהתכנים באתר יותר טובים, מושכים ומייצרים יותר התקהלות, וככל שאתרים אחרים מקשרים אליהם יותר – העסק יכול לקבל יותר תשומת לב..

הסיבה שמדובר בהשפעה מצטברת, היא כי בית עסק יכול להמשיך וליצור תכנים, ואם הם באמת עושים גלים, אזי שיש עוד ועוד תכנים שעושים עוד ועוד גלים, והשפעת הגלים הללו יכולה להצטבר.

כלומר, גם תכנים ישנים וגם תכנים חדשים יכולים לעשות גלים, וכשמשלבים הכל ביחד, אפשר שיהיה לזה אפקט מרטיט מרשת. בהנחה כמובן שעושים את זה טוב. בהנחה שהעסק עשה גלים, יכול להיות שזה יאפשר לו לקבל יותר…
• תנועה
• לידים
• הכנסות
• דירוג במנוע החיפוש
וכן הלאה.

וככל שזה קורה, ויש יותר גלים ויותר השפעה – אין העסק מתבקש לשלם יותר תמורת התמורה המרובה. זה "קורה לבד". ניתן להמשיך לקצור את הפירות שכמו גדלו בעצמם.

האם אפשר שיהיה הבדל ברושם של שירותי קידום אתרים אורגני אל מול ממומן?

סיבה נוספת להתעניין בקידום אורגני, כל שכן שירותי קידום אתרים, היא מידת האמינות הנתפשת. שכן, כל אחד יכול לשים כסף על מודעה ובכך היא תגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. אף על פי שזה לא באמת נכון, וניתן לראות מודעות שלא מגיעות בכלל לעמוד הראשון כל שכן לשני.

זאת כי יש אומנות מסוימת גם למלאכה זאת. ועם זאת, באם מדובר בנישה יחסית רוויה, ועדיין יש אתר ותוכן שגוגל החליט לקדם למקום הראשון, זה יכול לסמן אמינות ואיכות. כלומר, מדובר בדרך נהדרת לעשות רושם ראשוני טוב.

שירותי קידום אתרים

למלא את גוגל בתכני המותג (ממוקדי וממוטבי מילות מפתח) ולהעלות מודעות עם שירותי קידום אתרים אורגני?

סיבה אף נוספת להביע עניין בקידום אורגני, היא היכולת של מותג להופיע פעמים מרובות ועבור כל מיני מילות מפתח רלוונטיות במסגרת תוצאות החיפוש של גוגל. למעשה, כל הקטע של שירותי קידום אתרים זה לדאוג כי המותג, או לפחות האתר / התוכן, מופיע באופן מספק כאשר מחפשים משהו שקשור לשירותיו ועניינו של בית העסק.

באם לדוגמה מדובר בעסק שמוכר מיץ, והוא מופיע ראשון עבור מילות מפתח בתחום הפירות, השייקים והבריאות – זה כשלעצמו יכול להעלות את המודעות למותג בקרב אנשים שאולי באמת היו מתעניינים לשתות אותו.

בשלב מסוים, אפשר שהתוכן באתר יהיה כל כך איכותי, עד שחבר'ה בנישה הייעודית יסתכלו על האתר כמקור מידע לקבלת תשובות לנושאים שונים באותה נישה. זה למעשה יכול להיות שלב ממש טוב, כיוון שיהיה מדובר בשלב בו אנשים גם מכירים את האתר, גם נותנים בו אמון וגם מעריכים את מה שהם מקבלים ממנו.

שירותי קידום אתרים על מנת ליצור תכנים מותאמים אישית למקום בו הלקוח אולי נמצא?

שירותי קידום אתרים יכולים לסייע לאנשים ליצור סוגים שונים של תכנים, בשלבים שונים במסע הלקוח שלהם. יכול להיות שיש מישהו שעוד לא מוכן לקנות, שהוא רק רוצה לברר פרטים. יכול להיות שיש מישהו שהוא בכלל לא יודע שיש פתרון לבעיה, או שיש בכלל "בעיה".

התכנים יכולים לפנות לכל אדם בשלב בו הוא נמצא ולתת לו מידע רלוונטי. ובכך ניתן ליצור "מיני מודעות", או נכסים דיגיטליים שמטרתם להדריך אנשים במסע הלקוח, כביכול. אלא שנכסים אלו לא עובדים כמו מודעות. הם נמצאים במקומות הראשונים בגוגל, וכבר עושים רושם טוב "ומרשים".

יתרה מכך, אין עלות על הקלקתם. כך שכל עוד הם נמצאים בגוגל בהישג יד, ניתן למשוך ולקבל עוד ועוד לקוחות, מבלי להמשיך ולהוסיף כסף הקלקת קישורים. שכן, בהינתן מודעה ממומנת, נרשם תשלום על כל בחירה בקישור ממומן. בהינתן קידום אורגני, אין תוספת תשלום על לחיצת קישורים במנוע החיפוש של גוגל.

במילים אחרות, שירותי קידום אתרים יכולים לעזור לך להגיע לשלבים שונים במשפך המכירות שלך. בין אם אנשים נמצאים במקום בו כבר יש להם כוונת קנייה, או שהם רחוקים מכך. ניתן לדבר עם אנשים ברבדים שונים, ולהציג להם מסרים ותכנים על בסיס מה שהם חיפשו בגוגל.

שכן, במסגרת שירותי קידום אתרים, תהיינה אופטימיזציה למילות המפתח ולתכנים, כך שהתכנים יתאימו למי שחיפש אותם, בהתאם לכוונתו. או לפחות, תהיינה שאיפה לכך. ואז כאמור, יהיה ניתן למלא את גוגל בתכנים שיתאימו לכוונות / מילות חיפוש שונות של אנשים, אשר סביר שיקלידו אותן למנוע החיפוש בהתאם לנקודה בה הם נמצאים בחייהם.

ואז יהיה ניתן לדבר איתם בשלב הלקוח בו הם נמצאים ולמסור להם מידע שימושי בהתאם. ומתוך כך להתחיל ולהיות במגע הולך וגובר שאולי יוביל לסגירת מכירה עימם. ניתן כמובן לעשות זאת גם עם מודעות ממומנות, ועם זאת, כאמור – אפשר שיהיה הבדל תפישתי בין מודעות ממומנות לאורגניות (איך הן נתפשות), ותכנים אורגניים אין צורך לתקצב (להוסיף תקציב), או "לכבות / להדליק". הם פשוט שם, "עושים את שלהם".

לסיכומו של דבר, שירותי קידום אתרים יכולים לסייע לבית עסק לעשות "ריצה למרחקים", ולצבור תכנים שונים שכל אחד מהם מדבר לשלב אחד במסע הלקוח. מודל העלויות שונה מאשר קידום ממומן. ויש שיגידו שיש הבדל בנראות וברושם בין קישורים אורגניים לקישורים ממומנים. אם כי, זה לשיקול דעתו של הלקוח. בהצלחה, ותודה על קריאתך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים