כתיבה שיווקית בפייסבוק למסרים יצירתיים וויראליים

כתיבה שיווקית בפייסבוק למסרים יצירתיים וויראליים

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

הבדל עצום בין גוגל לרשת החברתית הפייסבוק מתבטא בכך שבני האדם לא מתמכרים לגוגל. התמכרות למדיה חברתית שופעת כשפייסבוק לבדה רואה יותר מאחד וחצי מיליארד מבקרים יומיים; זוהי גם הפלטפורמה החברתית הנפוצה ביותר מכולן.

אנו חיים במציאות העכשווית בעולם שבו הטכנולוגיה מסייעת לכל צעד שלנו, באופן הזה שעבור עסקים, פרסום אונליין הוא נוף מפוצץ בפוטנציאל. פייסבוק מהווה פלטפורמה ממש מושלמת לקידום המוצרים או השירותים שלכם, בשל הרגלי ההתנהגות שהמשתמשים בה מאמצים.

ובכך אי אפשר להתעלם מהנחיצות של כתיבה שיווקית בפייסבוק. עיון בניוז פיד, שבדרך כלל מונע באמצעות שום דבר מלבד שעמום, הדרך הפסיבית של משתמשי פייסבוק צורכים את המידע שלה משמעה שהם מוכנים להתמכר אל כתיבה שיווקית בפייסבוק שלכם.

כתיבה שיווקית בפייסבוק עובדת טוב במיוחד עבור דברים שרוצים למכור לרוב בדחף – דרך המכירה החזותית והנגישה שלה מובילה לרכישות מהירות.

ההרגלים שלכם מניחים אותנו לגלול אינסופי במידע, לספק את הקהלים המושלמים בכל גיל; זה מודגם על ידי העובדה שבשיעור של תשעים וארבעה אחוזים מההכנסות ממודעות פייסבוק שנעשות באמצעות כתיבה שיווקית בפייסבוק מגיעות מהטלפון הנייד. תמשיכו לקרוא, זה נעשה מעניין מרגע לרגע.

במה תועיל לכם כתיבה שיווקית בפייסבוק?

פייסבוק ממשיכה להיות האלופה המכהנת באתרי המדיה החברתית, כמקום מספר אחד שבו חברים מתחברים ומשתפים ברשת האינטרנט. זה הרבה יותר מסתם מקום מפגש לחברים, פייסבוק גדלה למקום שבו עסקים יכולים לשווק את עצמם באמצעות כתיבה שיווקית בפייסבוק ואינטראקציה עם לקוחות וקידום עצמי.

אף במידה ואתם עסק גדול, ואף במידה ואתם עסק מקומי קטן, פייסבוק היא כלי שיווקי רב עוצמה – זה מקום נפלא לשם כתיבה שיווקית בפייסבוק, לעדכן את הלקוחות שלכם, לפתח זהות מותגית, או להרחיב את טווח ההגעה שלכם, הנה בדיוק למה.

פייסבוק פתוח גרף

Facebook Open Graph מאפשר לחברות לתייג פעולה של משתמש באפליקציה שלהם. מיליארדי אינטראקציות מתפרסמות עם Facebook Open Graph מדי יום.

חברות יכולות ליצור אפליקציות של צד ג' שמתחברות למשתמש ולפרסם כתיבה שיווקית בפייסבוק, בעוד שהמשתמש מבצע פעולה ספציפית עם האפליקציה. הגרף הפתוח של פייסבוק מאפשר אפשרויות אינטראקטיביות יצירתיות מחוץ ללייק ותגובה הקונבנציונליים.

פוסטים או כתיבה שיווקית בפייסבוק יכולים להציע למשתמשים "להקשיב", "לטעום", "לקרוא" – זה תלוי עד כמה שתהיו יצירתיים.

להפיק את המרב מהדף העסקי שלכם בפייסבוק

דף פייסבוק הוא כלי שיווקי חינמי מצוין לעסקים. דפים אלו, שיש בהם כתיבה שיווקית בפייסבוק, מאפשרים לעסקים לזהות את עצמם – לא רק בעזרת רישום הצעות ושירותים של מוצרים, כי אם אף באמצעות שיתוף קישורים, תמונות ופוסטים בעמוד אשר ניתן להתאמה אישית כדי לתת תחושה טובה יותר של אישיות העסק ואופיו. 

הדף העסקי שלכם בפייסבוק הוא מקום מעולה לפתח את זהות המותג שלכם ולהראות את הצד האנושי שבכם. בפייסבוק ניתן "לשחרר קצת את העניבה" – אל תפחדו להצחיק. בסופו של דבר עליכם לשקול מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ירצו לראות. 

תשתפו תמונות של מדיה חברתית, קישורים, סרטונים, כתיבה שיווקית בפייסבוק כמובן, וכל דבר, כל עוד זה מחובר לחברה שלכם וזה נראה כמו משהו שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ייהנו ממנו.

הצג עוד

סיפורים ממומנים

סיפורים ממומנים באמצעות כתיבה שיווקית בפייסבוק הינם סוג של מודעת פייסבוק שמציגה אינטראקציות של משתמש, כמו למשל – לייק בפייסבוק, לחברים של המשתמש. 

סיפורים ממומנים מבקשים לנצל את הרעיון השיווקי של מפה לאוזן". אם משתמשים רואים שכמה מחבריהם אוהבים כתיבה שיווקית בפייסבוק כזאת או אחרת, הם נוטים יותר לשים לב אליה. המטרה של סיפורים ממומנים היא לגרום למשתמשים לבצע את אותה פעולה כמו החברים שלהם. מפרסמים יכולים לבחור להציג לחברים אהבתי, אם הם רוצים יותר לייקים לדף.

פרסום בפייסבוק

מודעות קלאסיות, בדמות של כתיבה שיווקית בפייסבוק, פייסבוק מציעה צורת פרסום משלה עם מודעות פייסבוק, המופיעות בעמודות הצדדיות של אתר פייסבוק. 

מודעות קלאסיות אלו מכונות באופן ספציפי יותר כ-Marketplace Ads. הן כוללות כותרת עם עותק, תמונה וקישור לחיצה לדף פייסבוק, לאפליקציית פייסבוק או לאתר חיצוני. 

שיווק בפייסבוק – הטמעת פרסום בפייסבוק באסטרטגיית השיווק שלכם בפייסבוק היא אחת הטכניקות האפשריות להגדלת הלייקים או להגדלת קליקים באתר. תכונות הפרסום בפייסבוק כוללות – מיקוד דמוגרפי לפי נתוני משתמשי פייסבוק על גיל, מיקום, השכלה ותחומי עניין. 

היכולת להגדיר תקציבי מודעות. בדיקת מודעות של כתיבה שיווקית בפייסבוק, שבהן אפשר להפעיל כמה גרסאות של מודעות בד בבד, כדי להשוות בין עיצובים והגדרות של מודעות. כלים מובנים למדידת ביצועי מודעות. 

היכולת לפרסם עבור האזור הספציפי שלכם – נפלא בשביל עסקים מקומיים. פייסבוק לא מפרסמת מידע על שיעור הקליקים של המודעות שלהם, באופן הזה שקשה לדעת עד כמה מודעות פייסבוק באמת מוצלחות.

הצג עוד

פוסטים מקודמים בפייסבוק

פוסטים מקודמים בפייסבוק, שמופיעה בהם כתיבה שיווקית בפייסבוק, מאפשרים לבעלי דפי פייסבוק לשלם תעריף קבוע, כדי שהפוסטים האישיים שלהם בפייסבוק יגיעו למספר מסוים של משתמשים, מה שמגדיל את טווח ההגעה וההופעות של פוסט ספציפי. 

יש מי שישאל כעת – מדוע אני צריך לשלם כדי להבטיח שהפוסט שלי יראה על ידי משתמשים שהם העוקבים שלי? אם משתמש עשה לייק לדף שלי, הוא בכל זמן נתון צריך לראות את הפוסטים שלי בפיד החדשות שלו, הלא כן? התשובה לשאלה הזאת היא שלילית, משום שהיא מניחה שמשתמשים מבלים כל רגע ער של חייהם בפיד החדשות של פייסבוק. 

אם מעריץ שלכם במקרה מסתכל על עדכון החדשות שלו כשאם מפרסמים את הסיפור שלכם, על ידי כתיבה שיווקית בפייסבוק, יש להניח שהוא יראה אותו, אך גם אז לא קיימת כל ערובה אם עדכון החדשות שלו מוצף בפוסטים אחרים. 

זה המקום שבו פוסטים מקודמים נכנסים לתמונה – זה מגדיל את הסיכויים שלכם להיראות בפיד החדשות של המשתמש. פוסטים מקודמים בפייסבוק מוצגים למעריצים קיימים, עם אפשרות נוספת להגיע לחברים של מעריצים.

אירוח תחרויות פייסבוק

הפעלת תחרויות פייסבוק, הגרלות או קידום מכירות היא עוד טקטיקה שיווקית בפייסבוק שיכולה להגביר את המעריצים ואת המודעות למותג. כאשר עורכים תחרות פייסבוק, באמצעות כתיבה שיווקית בפייסבוק, תשימו לב שאי אפשר לארח תחרויות דרך פייסבוק עצמה. עסקים חייבים להשתמש באפליקציה של צד שלישי עבור ליצור את תחרות הפייסבוק שלהם, ואז להפנות משתמשים לאפליקציה מדף הפייסבוק שלהם.

הצג עוד

מדוע כתיבה שיווקית בפייסבוק כל כך מומלצת כיום?

שמעתם שפרסום ברשתות חברתיות לא מניב תוצאות? כמו גם שפרסום בפייסבוק על ידי כתיבה שיווקית בפייסבוק כבר לא שווה את זה עם האבולוציה של פלטפורמות חברתיות אחרות? אם כן, תחשוב שוב. 

להלן רק כמה סיבות מדוע כדאי לכלול כתיבה שיווקית בפייסבוק בתמהיל השיווק שלכם, תוך כדי הדגשת ההבדלים העיקריים שלה לעומת פלטפורמות אחרות של מדיה חברתית ויתרונות מול ערוצים דיגיטליים אחרים

תשמרו על מעורבות הקהל הנוכחי שלכם

כתיבה שיווקית בפייסבוק מטפחת ועוזרת להגדיל את העוקבים והמעריצים שלכם בפייסבוק. בעוד שתנועת הפנייה לאתר האינטרנט, מעורבות באתר האינטרנט והמרות היא המפתח, חשוב אף לעסוק בקביעות עם קהל הפייסבוק שלכם ולתחזק אותו. 

תחשבו על פרופיל הפייסבוק שלכם כאתר האינטרנט השני של העסק שלכם – הרחבה דיגיטלית נוספת של הארגון שלכם. ממש כמו באתר האינטרנט שלכם ובכל נוכחות שאיננה אונליין, עם חלוף הזמן חלק מהמשתמשים יתעניינו באופן טבעי פחות באינטראקציה עמכם. 

חייבים להזכיר להם ולתת להם סיבות חדשות כדי להשאיר אתכם בעניינים. ומשתמשים שאכן עוזבים לתמיד, צריכים להיות מוחלפים בחדשים. לפרסום בפייסבוק, באמצעות כתיבה שיווקית בפייסבוק, לא משנה היעד העיקרי, תמיד יש את היתרון המשני החיוני של הגדלת בסיס העוקבים שלכם ולתת למעריצים הקיימים שלכם משהו חדש לשקול. 

אם התקציב מאפשר, ניתן להפעיל מעת לעת קמפיינים המיועדים אך ורק לעוקבים קיימים. עצם היותו עוקב אינו מבטיח שאדם יראה את כל העדכונים. גם קמפיין ממומן המכוון לעוקבים אינו מבטיח הגעה לכל העוקבים. 

ברם, זה מאפשר התקרבות הרבה יותר, ותמריץ למשתמשים להתחיל לבדוק את כתיבה שיווקית בפייסבוק שלכם באופן רצוני לעתים קרובות יותר. כמוהם, פלטפורמת המודעות של פייסבוק באמצעות כתיבה שיווקית בפייסבוק מציעה כלי ניהול תקציב ידידותיים למשתמש, ניטור תוצאות כמעט בזמן אמת, נגישה לכל עסק ללא קשר לגודל ויכולה להניב תוצאות מדידות כולל הכנסות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים