איך מקימים דפי נחיתה מוצלחים שמניעים לפעולה?

איך מקימים דפי נחיתה מוצלחים שמניעים לפעולה

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

דף נחיתה, הוא דף אינטרנט, העומד בזכות עצמו ואיננו חלק מאתר אינטרנט. הוא משמש כדף פרסומי שניתן לצרפו למייל, מודעה, רשתות חברתיות וכו'.

הדף מעודד את מי שנחשף אליו, להתעניין ולבצע פעולה. דפי נחיתה מוצלחים, מכילים תכנים אינפורמטיביים ושיווקיים, בכדי לתת ערך מוסף לשרות או למוצר. דפי נחיתה מוצלחים, שונים מדפי אינטרנט אחרים ואינם מנווטים דרך אתרים, אלא משרתים צורך ספציפי, בזמן ספציפי, בפרסום קמפיין, בכדי לכוון לקהל יעד ספציפי.

לדפי נחיתה מוצלחים, יש ערך בשיווק הדיגיטלי, המסייע להשגת מטרה, במסעם של הלקוחות הפוטנציאליים. דפי נחיתה מוצלחים, אינם מאפשרים בחירה מרובה, לשיקול דעתו של הלקוח, מפני שזה יוצר בלבול וקושי בבחירה. דפי נחיתה מוצלחים, מכוונים לאופציית פעולה אחת.

דפי נחיתה מוצלחים, צריכים להיות ברורים ובעלי הצעה עם ערך מוסף, בכדי להניע לפעולה באופן אופטימלי.

ההבדל בין דף נחיתה לדף הבית 🏠

בדף בית, נהוג להשתמש בלינקים. קיים תפריט ניווט לדפי האתר. דפי נחיתה מוצלחים, המתוכננים בצורה מיטבית, יש בהם קישורים בודדים אם בכלל, למעט אחד, שהוא פעולת המשתמש והמטרה שלך.

דף הבית, מהווה פגישת היכרות עם העסק, השירותים או המוצרים, ומהווה צינור למקומות אחרים באתר. לאור העובדה, שדף בית, יש לו תפקידים רבים, הוא בעל תכנים נרחבים ופחות מטרות ספציפיות.

לדפי נחיתה מוצלחים, יש מטרה אחת והיא הנעה לפעולה. המשתמשים הפונים לאתר, ברובם המכריע, טרם בחרו בפעולה והם רק בשלב הבחינה. משתמשים הנוחתים לדפי נחיתה מוצלחים, מראים התעניינות במה שיש לך להציע, והם בשלב עמוק יותר, במסע הרכישה ומוכנים יותר לפעולה.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

סוגי דפי נחיתה

קיימים שני סוגי דפי נחיתה מוצלחים. כל אחד, בדרכו שלו:

1. דפי נחיתה מוצלחים ליצירת לידים

מתמקדים באיסוף מידע על לידים. במילים אחרות, מידע על לקוחות. סימן ההיכר לדפים שכאלו, הוא טופס המניע לפעולה, בתמורה לשירות או מוצר. הטופס דורש מהלקוח פרטים אישיים, פרטי התקשרות, לעיתים גם גיל ועיסוק, והדבר מאפשר יצירת קשר עם הלידים. דפים אלה משרתים גם את מטרת פילוח השוק, כי המידע המסופק, ממקד את אסטרטגיית השיווק, לקהל יעד יותר אפקטיבי.

2. דפי נחיתה מוצלחים להנעה לפעולה

מתאפיינים בלחצנים, דרכם מתבצעת הפעולה. לחיצה עליהם, מקשרת את המשתמש, לדף אחר שבו הוא משלים את פעולתו, ובעצם מביא אותך להשגת המטרה.

MaliWheels - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

Mali Wheels

הצג עוד


הדגשים לבניית דפי נחיתה מוצלחים

חשוב לעצב דפי נחיתה מוצלחים, בהתאמה לחיפוש במנועי החיפוש, כלומר שימוש ב- SEO, המאפשר התבלטות בחיפוש אורגני ומרחיב את התנועה וההתקשרות.

יש לחקור לעומק, על מנת להגיע לאופטימיזציה, ומרבית ההדגשים הבאים, הם הדרך לעשות זאת:
1. שימוש במילות מפתח מורחבות, בעלות למעלה מארבע מילים. באופן זה, קל יותר לקבל ציון חיפוש גבוה, מפני שיש פחות תחרות, על מילים ארוכות.
בדפי נחיתה מוצלחים, המדוייקים בהנעה לפעולה, לעשות שימוש במילות חיפוש מורחבות, הינו הליך קל ופשוט.

2. פילוח תנועה לדפי נחיתה מוצלחים, מאפשר הופעה במנועי חיפוש, באופן שהם מעבירים מסר, לקהלים שונים.

3. לאור העובדה, שקיימת תחרות קשה על תשומת ליבו של הלקוח, הוא נוטה לפתח חוסר סבלנות במהירות, ודעתו עשוייה להיות מוסחת, על אחת כמה וכמה, עם דף הנחיתה, נטען באיטיות. דפי נחיתה מוצלחים, צריכים טעינה מהירה, והיותם מציעים פעולה אחת, זה מקל על שיפור המהירות.

4. קישורים מאתרים אחרים, לדפי נחיתה מוצלחים, מגדילים את התנועה. בעבור מנועי החיפוש, קישורים אלה מהווים גם המלצה, וכך הציון של האתר, עולה.

5. תכנים המיועדים לשיתוף, גם הם חיוניים בדפי נחיתה מוצלחים. התוכן צריך להיות ייחודי וחדיש. הלקוחות הפוטנציאליים, סביר להניח שיש להם קשרים עם אנשים נוספים, המעוניינים גם הם, במה שיש לך להציע. לכן, חשוב לאפשר להם לשתף, באופן שיזכה אותך בתנועה גדולה יותר, ובציון גבוה של מנועי החיפוש.

6. כותרות מפתות ומושכות כמו, חינם, מתנה ועוד, בשילוב מילות מפתח, מושכים תשומת לב וזמן שהייה גדולה יותר של המשתמש. כך, הסיכוי לבצע פעולה, בסופו של דבר, גבוה.

7. דפי נחיתה מוצלחים, מבצעים התאמת הכותרת הראשית לכותרות המשנה, בהם השתמשו המחפשים בהגיעם לדף הנחיתה. הדבר מבטיח למשתמשים, כי הגיעו למקום הנכון, אחרת, מנועי החיפוש והמשתמשים, עשויים להאשים בהטעייה ותרמית.

8. דפי נחיתה מוצלחים, ישתמשו בהבלטת ההנעה לפעולה, באופן שזה יהיה הדבר הראשון שהמשתמש יראה או ימשוך את תשומת ליבו.

9. דפי נחיתה מוצלחים, עושים שימוש באלמנטים המכוונים לפעולה, למשל, חיצים, תמונה, מסגרת או כל דבר שיכוון את מבטו של המשתמש, אל עבר ההנעה לפעולה או יגרום לו להמשיך לקרוא ולגלול בכדי להגיע לפעולה.

10. סרטון או דמו, יכולים לשמש דפי נחיתה מוצלחים, כהסבר למשהו חדש או לא מובן. באופן כזה, המשתמש יכול לדמיין עצמו עושה שימוש במוצר, וזה יגרום לו לפעולה.

11. עדויות מלקוחות מרוצים, צריכים ואף חייבים להכלל בתוכן של דפי נחיתה מוצלחים, משום שהם נותנים תוקף למוצר או לשירות, כמשהו פופולארי ואמין, ולכן יניעו את המשתמש לנסות בעצמו.

12. במידה ודף הנחיתה, כולל תוכן כבד ונרחב, כדאי למקם את ההנעה לפעולה, מספר פעמים, בתחילת התוכן ובסופו, ואפילו במרכזו.
דפי נחיתה מוצלחים, עושים שימוש מרובה בהנעה לפעולה, ובכך מגדילים את האופציה לפעולה.

13. דפי נחיתה מוצלחים, מגובים במידע על אמצעי התקשרות ואנשי קשר, בכדי לאפשר למשתמשים להגיע אליך, בבקשה למידע נוסף, שאילת שאלות, התעניינות. הדבר משדר לגיטימיות וזמינות, לכל עניין וצורך.

14. משתמשים רבים לא מעוניים בקריאה ארוכה, ואין להם הסבלנות לבלות זמן רב בדף. לכן, דפי נחיתה מוצלחים, ישתמשו בהעברת מסר באמצעות סרטון.
השילוב של סרטון ותוכן, יעיל בלכידת תשומת ליבו של המשתמש.

15. כותרות מגוונות, נראות שונה, הנעות לפעולה שונות ועוד, מביאים לתוצאות שונות.
דפי נחיתה מוצלחים, יבצעו מבחן ניסויי עם מספר וריאציות של דפי נחיתה, בכדי לבדוק ביצועים, וכך תתאפשר אופטימיזציה והצלחה, של דף הנחיתה הנבחר.

16. סביר להניח, שלהצעה שלך, יש יותר מיתרון אחד. דפי נחיתה מוצלחים, עושים שימוש בציון היתרונות של המוצר או השירות. הדבר, ידידותי למשתמש מבחינת קריאה, מראה וזיכרון.

פורום ראשי החברות - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

פורום ראשי החברות

הצג עוד

לחצני הנעה לפעולה

1. הנעה לפעולה בדפי נחיתה מוצלחים, מתבצעים באמצעות לחצנים לביצוע פעולת המטרה, ולא כיצירת קשר. ברגע שהמשתמש ילחץ עליהם, הוא יקושר לדף אחר להמשך הפעולה. למשל אשר, הכנס, שלח, נסה חינם, הורד וכו'.

2. צבע הלחצנים, משליך גם הוא על תוצאות ההנעה לפעולה. על פי מחקרים, כתום וירוק הם הצבעים, בעלי הביצועים הגבוהים ביותר.

3. לצורת הלחצנים קיימת חשיבות, בדפי נחיתה מוצלחים. לרוב הם יופיעו בצורה מרובעת עם או בלי פינות מעוגלות.

4. טקסט מוגדל על הלחצנים, בדפי נחיתה מוצלחים, צריך להיות מספיק גדול כדי למשוך תשומת לב, אך לא גדול מדי, כי אז הוא מאיים על המשתמש, ומעכיר על התוכן.

5. יש צורך להשתמש בטקס בגוף ראשון על הלחצנים. הוכח כי שימוש בגוף ראשון, מוצלח הרבה יותר.

6. ניתן להוסיף רמיזות לדחיפות כגון, מציאה, עד סוף השבוע, חד פעמי, רק היום ועוד.

צ'אט בוט 🤖

ניתן, מעבר ללחצני ההנעה לפעולה, להשתמש בדפי נחיתה מוצלחים, בדרכים שונות לאפשר למשתמש, ליצור קשר אינטראקטיבי, בעודו מתלבט או רוצה לקבל מידע נוסף.

ניתן להשתמש כמובן בטופס ליצירת קשר, כפתור לקיום שיחה טלפונית, קישור למייל, וניתן כמובן להוסיף שיחות צ'אט בוט. בימינו, מעבר לקיום צ'אט בוואטסאפ, קיימות אפשרויות צ'אט בוט רבות, ביניהן עם בן אנוש ולא רובוט. דפי נחיתה מוצלחים, העושים שימוש בצ'אטים שכאלה, נקראים דפי תחיתה תקשורתיים. במילים אחרות, במקום לעשות שימוש בלחצני הנעה לפעולה, מתקיימת שיחת צ'אט.

קיימות המלצות לאופן השימוש בצ'אט בוט:
1. תיבת הצ'אט, צריכה להיות דומה לשאר התיבות בדף. אך היא צריכה לבלוט ולתפוס את העין, אם באמצעות הצללה ואם בניגודיות הצבע.

2. בדפי נחיתה מוצלחים, אין להקפיץ את תיבת הצ'אט באופן מיידי, אלא להמתין מספר שניות. רוב המשתמשים, יסגרו את התיבה, מפני שלא הספיקו לסרוק את הדף.

3. שימוש נכון במילות ברכה במקום Hi או שלום, ימשכו יותר משתמשים.

4. הודעה על הפסקת הצ'אט, בלילה או בהפסקה, צריכה להיות אישית, כדי שהלקוח ירגיש שהוא משוחח עם בן אנוש.

5. יש להשתמש בתמונות אמיתיות, ולא מתוך אוסף תמונות, כי הרי, לא כל המזכירות בעולם, יפות, צעירות ובנות עשרים.

6. יש לעקוב אחר הלידים בצ'אט. יש להם חשיבות וערך.

7. יש לבדוק מדי פעם, את ביצועי הצ'אט.

8. יש להגיב באופן מיידי להודעות צ'אט, ולמנוע מהמשתמש זמן המתנה מיותר ותסכול.

דפי נחיתה מוצלחים - צ'אט בוט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים