Shopping IL: איך לשווק את העסק בחג הקניות הישראלי?

Shopping IL - חג הקניות הישראלי

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

בקרוב ייערך חג הקניות הישראלי וזה בדיוק הזמן להתכונן אליו. על מה חשוב לשים לב כאשר משווקים מבצעים, ומהו בעצם האפקט הפסיכולוגי מאחורי הורדת מחירים? כל התשובות במאמר הבא על Shopping IL.

לאמריקאים יש את הבלאק פריידי וסייבר מאנדיי, לסינים יש את יום הרווקים הסיני, ולנו יש את חג הקניות הישראלי. 🛍️

חג הקניות הישראלי (Shopping IL) אלו יומיים של שבהם מגוון חנויות ורשתות בישראל מציעות מחירים והנחות שוות. תוכלו ליהנות ממחירים מוזלים בין היתר על הלבשה, צעצועים, חשמל ואלקטרוניקה, תכשיטים, ריהוט ועוד. החג נערך בפעם הראשונה בשנת 2014, והחל כיוזמה של גוגל לקדם ולחזק את תעשיית המסחר בישראל, לסייע לעסקים המקומיים ולהעניק לצרכנים חווית קנייה משתלמת וטובה יותר.

מאז, האירוע נערך מדי שנה, ובשנת 2021 הוא צפוי להיערך החל מיום שלישי ב-9 בנובמבר ולהסתיים עד סוף יום רביעי ה-10 בנובמבר.

כבעלי עסקים, חשוב מאוד שתנצלו את חג הקניות הישראלי כדי לקדם את העסק שלכם, להרחיב את קהל הלקוחות ולהגיע לקהלים חדשים. המפתח הוא שיווק נכון של המבצעים שאתם מציעים. איך עושים זאת? הכל בכתבה הבאה.

שיווק אינטנסיבי של מבצעים

אם בימים רגילים קהל הצרכנים נרתע מ"עודף" פרסום, ועלול להתרחק מתוכן שיווקי שמריח לו כמו פרסומת אחת גדולה, הרי שבימי מכירות מיוחדים, הקהל צמא לשמוע על כל המבצעים שמחכים לו. חג הקניות הישראלי זאת ההזדמנות שלכם ללחוץ גז בכל הכוח ולפמפם את המבצעים שלכם.

הדרך לעשות זאת היא באמצעות שיווק אינטנסיבי, בין אם זה באמצעות קידום ממומן בגוגל, תוכן שיווקי בפורטלים גדולים, או פוסטים בעמודים שלכם ברשתות חברתיות. חשוב להבין שאתם מתמודדים מול תחרות גדולה עם חברות רבות בתחום שלכם. לכן, אל תנוחו על זרי דפנה והציעו מבצעים שנותנים פייט אמיתי. יחד עם זאת, כמובן שעליכם לשמור על תמחור שיהיה משתלם עבורכם ולא יוזיל את ערך המוצרים שלכם.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

פרסום דיל כל שעה 🕖

מומלץ לקדם את המבצעים שלכם באירוע חג הקניות הישראלי, באמצעות שיטה הנקראת "דיל כל שעה". מדי שעה תוכלו לפרסם באתר ובעמודים שלכם ברשתות החברתיות דיל אחר.

למשל, בשעה 09:00 בבוקר תציעו 40 אחוזי הנחה על פריטים מסוימים, ובשעה 10:00 בבוקר תציעו 50 אחוזי הנחה על מוצרים אחרים.

הורדת המחירים המתחלפת כל שעה, יוצרת אפקט פסיכולוגי רב על הצרכנים. הם מרגישים כי עליהם למהר ולרכוש את המוצר במוזל, אחרת הם עלולים להפסיד. כך, אתם מפעילים לחץ מכירתי ויכולים להגדיל את ההכנסות שלכם.

יצירת מדריכי מתנות

עוד רעיון שכדאי לכם לאמץ עבור חג הקניות הישראלי וכן לשאר ימות השנה, הוא ליצור מדריך מתנות. תוכלו לכתוב כתבה בבלוג שמקדמת את המוצרים שלכם לפי נושאים: מתנות בשבילו, מתנות בשבילה, מתנות להורים, מתנות לבת הזוג וכו'. מדריכי המתנות האלו יעזרו לכם לשווק את המוצרים והמבצעים שלכם וימשכו את הגולשים להיכנס לאתר שלכם. חשוב לקדם את המדריך באמצעות קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק, וקידום אורגני בפייסבוק.

מתנה חינם בכל רכישה 🎁

אומרים ששונא מתנות יחיה, אבל בינינו? כולם אוהבים מתנות. כאשר אנחנו מקבלים מתנה אנחנו מרגישים חשובים ובעלי ערך, וזה בדיוק האפקט הפסיכולוגי שאתם מחפשים על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

לצד פרסום ההנחות של חג הקניות הישראלי, כדאי מאוד להציע מתנה בכל רכישה. זאת לא חייבת להיות מתנה גדולה בסכומי עתק.

מספיק שתציעו זוג גרביים לכל מי שקנה מעל 300 שקלים בחנות האופנה שלכם, כדי לעודד אנשים להיכנס לחנות. כך, תצליחו גם להגיע לקהלים חדשים שעוד לא הכירו אתכם, וגם תחזקו את הנאמנות והאינטראקציה עם הלקוחות הקיימים.

חג הקניות הישראלי - מתנה לכל רוכש

שיווק באמצעות ניוזלטר

אימייל מרקטינג זהו ערוץ שיווקי יעיל ויסייע לכם מאוד בקידום המכירות שלכם. לפי הסטטיסטיקה, על כל דולר שאתם מוציאים על שיווק באימייל, יש לכם סיכוי להרוויח 42 דולר. בכל הקשור לפרסום לקראת חג הקניות הישראלי, יש שתי דרכים שיווקיות שתוכלו לצעוד בהן.

הדרך הראשונה היא לפנות ללקוחות הקודמים שלכם ולהציע להם קוד VIP מיוחד המעניק להם אקסטרה הנחה בעת הרכישה. מכיוון שהם כבר רכשו מכם בעבר, יש הסתברות גדולה שהם יחזרו אליכם. עדיף כמובן לפנות לגולשים שרכשו מכם לאחרונה, לכל היותר ב-30 הימים האחרונים.

דרך נוספת לקידום מבצעי חג הקניות הישראלי אצלכם באתר, היא באמצעות פנייה ללקוחות פוטנציאליים. אלו אנשים שאולי לא ביצעו רכישה אבל השאירו את הפרטים שלהם ונרשמו לניוזלטר. חשוב מאוד לעדכן אותם בכל המבצעים הצפויים לכם ולכלול בניוזלטר תמונות איכותיות של המוצרים שלכם.

שימו לב שיש להימנע משורת נושא שיווקי מדי למייל, אחרת הניוזלטר שלכם עלול להגיע לתיקיית הספאם של הגולשים.

שיווק באמצעות sms

בעוד ששיווק באמצעות דואר אלקטרוני הוא דרך נפוצה לקידום מכירות, ישנם משווקים שנוטים להמעיט בערך של שליחת סמסים ללקוחות. sms פרסומי אולי נשמע מיושן ביחס לאפיקי שיווק דיגיטליים אחרים, אך חשוב לזכור שאנחנו מחוברים לטלפון הנייד שלנו כמו לאינפוזיה. סביר להניח שלא נפספס מסרונים שיישלחו אלינו, כך שגם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם יבחינו בסמסים שתשלחו להם.

לקראת חג הקניות הישראלי כדאי לשלוח לקהל הלקוחות שלכם סמסים עם עדכון על מבצעים שמחכים להם ועל הנחות בלעדיות.

בנוסף, לאחר ביצוע הרכישה מומלץ לשלוח עדכונים על סטטוס ההזמנה. כך, תעניקו ללקוחות שירות טוב ותעודדו אותם לבצע רכישה נוספת. שימו לב שכמו שיווק במייל גם שיווק בסמס מצריך הסכמה של הגולשים לפנות אליהם באמצעי זה. חשוב כמובן לפרסם בתדירות גבוהה, אבל יש להימנע מפרסום רב מדי של סמסים, אחרת הדבר ייחשב כהטרדה.

צרו טיזרים למבצעים ברשתות החברתיות

שבוע לפני שמתחיל חג הקניות הישראלי כדאי מאוד לתת טיזר למבצעים שאתם מתכננים להציע בחנות שלכם.

כך למשל, תוכלו ליצור גיף עם המשפט "לא תאמינו מה מחכה לכם", או "הנחות כאלה לא ראיתם" ולהעלות אותו לאינסטגרם. כך תיצרו סקרנות בקרב הגולשים ותעודדו אותם לעקוב אחריכם כדי לגלות מה המבצעים שאתם מתכננים.

חוץ מזה, כדאי מאוד לשכור את שירותיהם של אושיות רשת לקידום המבצעים שלכם.

פנו לידוען שיש לו קהל יעד העונה להגדרת קהל היעד שלכם, שיש לו עוקבים רבים שנוהגים ללכת אחריו ושהוא נחשב למוביל דעת קהל.

הציעו לו שיתוף פעולה במסגרתו הוא יצלם סרטון הוא יצטלם לתמונה שמקדמת את הסייל שלכם. אושיית רשת נתפסה כאמינה בעיני קהל העוקבים שלו, כך שיש סיכוי גבוה שהוא ישכנע אותם להיכנס לאתר שלכם ולבצע רכישה.

שימו לב שחשוב להשתמש בהאשתגים שיעזרו לכם לקדם את הפוסטים שלכם באינסטגרם, הקשורים לחג הקניות הישראלי.

כמו למשל #Shopping IL, #Deals, #Sales וכו. כך, כאשר הגולשים יחפשו את התגיות האלו במנוע החיפוש, הם יוכלו למצוא אתכם.

לסיכום, חג הקניות הישראלי זה אירוע חגיגי לכל העסקים, קטנים וגדולים ואחד, וכמובן גם לצרכנים. נצלו אותו בחוכמה ותצליחו למנף את העסק שלכם, להגדיל את הרווחים והכנסות. שיהיה בהצלחה!

שאלות נפוצות

זו שיטה מעולה שבשימוש בה ניתן להגדיל את ההכנסות תוך הפעלת לחץ חברתי. מדי שעה תוכלו לפרסם באר ובעמודים שלכם דיל אחר ותראו את האפקט הפסיכולוגי על הצרכנים

שאלה מצוינת! אל תשכחו שהיום כולם מחוברים לפלאפון שלהם כמו לאינפוזיה, אז הסבירות שלקוח יפספס את הודעת הטקסט ששלחתם, נמוכה מאד!

ניוזלטר הינו ערוץ שיווקי יעיל אשר יכול לסייע בקידום המכירות שלכם. 

הערוץ השיווקי הזה מגיע דרך המייל וניתן בעזרתו לפנות ללקוחות קודמים או ללקוחות פוטנציאלים. 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים