חברה לקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים לוקאלי

למי זה מומלץ?

קידום אתרים לוקאלי מאוד משתלם ורווחי במיוחד לעסקים מקומיים, אשר רוצים לקבל עוד פניות פיזיות של לקוחות. פחות מומלץ לעסקים המציעים שירותי אונליין בלבד. חשוב להדגיש שגוגל מזהים את המיקום של הפלאפון הנייד שלנו בכל רגע נתון, ועדיין יש הבדל משמעותי בין חיפוש ביטוי כמו "חנות אפל" ובין ביטויי חיפוש לוקאליים כמו "חנות אפל בהרצליה", מפני שהגולש המחפש ביטוי לוקאלי נמצא במצב תודעתי אחר לגמרי.

קידום אתרים לוקאלי מביא לקוחות יותר חמים

מה זה אומר – קידום אתרים לוקאלי? 

קידום אתרים לוקאלי זהו שיווק אורגני אשר מתמקד בביטויים הכוללים מקום, לדוגמה: "תיקון אופניים ברמת גן", "משלוחי פיצה ברחובות", "עורך דין פלילי בבת ים הרצל" וכו'. להבדיל מקידום אתרים רגיל אשר יכלול ביטויים ללא מיקום, לדוגמה: "תיקון אופניים", "משלוחי פיצה", "עורך דין פלילי" וכו'… קידום אתרים לוקאלי הוא משתלם ביותר כיוון שאסטרטגיה זו יכולה לחשוף את העסק שלך לקהל היעד הרלוונטי ביותר, אשר נמצא קרוב אליך ומחפש אותך בקירבת מקום. 

כשמבצעים מחקר מילות מפתח, חשוב לזכור לא להסתכל רק על כמות החיפושים החודשית אלא גם על כמות המתחרים על אותו ביטוי, המחיר המקסימלי לקליק (בממומן) ו"מידת העשייה" של הליד, האם מדובר בליד חם ורלוונטי או ליד כללי שסיכויים נמוכים שנסגור איתו עסקה כלשהי. וכך לדוגמה ביטוי של "נעלי נייק במבצע" יכול לקבל כמות חיפושים גדולה יותר, ועדיין להיות פחות רווחי לעומת "נעלי נייק במבצע בכפר סבא", במבט ראשון זה נראה אותו הדבר אלא שלאחר מחקר עבור אחד הלקוחות שלנו, גילינו שהביטוי הלוקאלי הביא לעסק לקוחות הרבה יותר מוכנים לרכישה, וכך אחוזי ההמרה בביטויי הלוקאלי היו גדולים פי 1.7.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית:

מה השלבים לקידום אתרים לוקאלי

מישהו מחפש בגוגל את השירות שהעסק שלכם מציע, ואז מגיע לאתר שלכם ומשאיר פרטים / קונה, די פשוט נכון? ועכשיו נוסיף גם דוגמה: בואו נניח ויש לכם עסק בנהריה בתחום של מזון מהיר ואתם מציעים "שווארמה". אדם כלשהו יכול לחפש בגוגל "שווארמה בנהריה", גולש אחר עלול לחפש "פלאפל בנהריה" ומשום שהעסק שלכם מציע גם פלאפל, יכול להיות שתחליטו להתחרות גם על הביטוי הזה.  גולש אחר יכול לחפש "משלוח שווארמה בנהריה" וזה לקוח הרבה יותר חם שמעוניין לרכוש ממש כאן ועכשיו, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לוודא שאתם מופיעים בגוגל, ברגע הספציפי שבו הוא רעב ובחשק עז לשווארמה ומחפש משלוח בעיר. אנחנו לא מגיעים אל הלקוח אלא הוא מגיע אלינו, ברגע שבו הוא הכי צריך אותנו, שיווק דיגיטלי במיטבו.

כמה עולה קידום אתרים לוקאלי? והאם זה ישתלם?

לפני שמתחילים, השלב הראשון הוא בכלל לוודא שיש לכם אתר מתפקד. ללא אתר, קידום בגוגל נחשב למשימה בלתי אפשרית. זהו השלב הראשוני להעברת העסק שלכם לאונליין – להקים אתר. במידה ואין אתר וצריך להקים אחד חדש, תהיה עלות הקמת אתר.

לאחר הקמת אתר אפשר להתחיל לקדם אותו תחת ביטויים שונים (כמו "שווארמה בנהריה"), קידום האתרים בצורה אורגנית במנוע החיפוש של גוגל מכיל הרבה מאוד משימות שונות, ולשיטת השיווק הזאת אשר נקראת SEO קיימים מעל ל-200 פרמטרים שונים שמשפרים את ציון האתר שלכם ב"מבחן תוצאות החיפוש של גוגל" ועוזרים לדרג אתכם גבוה יותר.

חשוב לבצע קידום תוך שימוש בכמה שיותר פרמטרים, במיוחד כשמדובר בקידום אתרים לוקאלי שמבוסס על תחרות מקומית לא פשוטה.

ישנם שלבים שונים כמו מחקר ביטויי החיפושים הרלוונטיים ביותר, כתיבת עמודים רלוונטיים שיתחרו על הביטויים האלו, התאמת אלגוריתם לפי כמות החזרתיות של מילת המפתח בטקסט (ההמלצה של גוגל היא 3-5%), עיצוב פוסטים במערכת לניהול אתרים ועוד.

לאחר מכן כבר תהיה כניסת גולשים לאתר ובשלב זה נרצה לבצע מיטוב ושיפור לקמפיין ולנתח את התנהגות הגולשים אשר ביקרו באתר, כדי לשפר את כמות הגולשים אשר הומרו ללקוחות. המטרה שלנו בחברת Digital Solutions היא שבעל העסק ירוויח – אנחנו מאמינים שאם בעל העסק מרוויח, אנחנו מרוויחים.

כמובן שתתנהל שיחה מקצועית ובמהלכה נדבר על כל הנושאים האלו ועל נושאים רבים אחרים. אבל עכשיו זה השלב שבו אתם מקבלים החלטה – האם תוותרו ותצאו מהדף הזה ,ותמשיכו עם העסק שלכם בדיוק כפי שהוא היה לפני כן – או שתבחרו להשאיר פרטים, ולהמשיך לשמוע על אפשרויות מינוף חדשות אשר יכולות להכפיל ולשלש את כמות הלקוחות שאתם מקבלים בכל יום.

זהו, אחרי הקורונה זה רשמי – העולם כבר עבר לאינטרנט, והשאלה עכשיו היא האם אתם נמצאים איפה שכולם נמצאים? אם תשאירו פרטים תשמעו הזדמנויות חדשות ותתחילו קידום אתרים לוקאלי.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

השארת פרטים:

השארת פרטים: